Alexander

Ja, nu tycker jag att han har varit borta tillräckligt länge >___< Jag får träffa honom den 3, men ändå! Det känns nästan som en evighet!
Men aja, jag har Zorro, och han är ganska bra sällskap han med ^^ Va ute och red idag, jävlar va skönt det va! Vi galopperade ovanligt lite idag faktiskt, men det va ganska skönt att trava och skritta också. Dayson va med, och han älskar det, fast jag gillar inte att grann hunden atackerar Dayson O.o men men, jag får väll lösa det där på något sätt.
Annars är det bra, lite trött bara, :)
Jag saknar Tina, hon kommer inte hem förns den 4, varför ska alla lämna mig?! Lena stack ju till Patrik också, det är bara Majny jag har kvar! O.O Svin, hela högen xD <3 Men väldigt söta svin :)
Men som sagt, jag har Zorro ^^
Hur som haver, imorgon är det en ny dag, och jag ska vara uppe med tuppen.
Så godnatt gott folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0