God jul

Ja, jag är lite sen, men jag har inte haft tid att sitta vid datorn förns nu :) vi hade en väldigt stressig jul, allting började med att jag började spruta näsblod, och Mikael började spy. Så vi var sena till Kroksjö, där vi skulle fira jul.
Men iaf, när vi kom dit runt 14.00 kanske, så fikade vi direkt. Lotten va också med, och hon tyckte det va skit läskigt med den stora hunden som också va där, och alla tyckte hon va jätte söt! ^^
Sen iaf så gick jag och Lilian ut med Lotten, för att skynda oss få se Kalle Anka - TRADITION!
Senare så gick vi typ bara runt och gjorde inget, eftersom maten va lite sen >____< .. men god mat fick vi :)
Och direkt efter maten så gick vi upp på övervåningen och delade ut alla julklappar ^^ Jag fick


* En locktång

* En trummstocks väska

* Present kort för 300 kr på Åhléns

* Present kort för 100 kr på V.I.P
 
* Tjocksockar, och vanliga sockar

* Ett USB minne på 8 GB

* En häst allmenacka

* Pippi Långstrump på Rymmen - filmen

* Ljuslyktor

* En ny kudde

* Ett underställ

* En stor Te-Kopp

* Beck - Vita nätter

Sen minns jag inte mer xD .. Jag tror inte att jag glömmt något nu iaf :)
Aja, En god jul på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0