Julshow - slut

Lite vemodigt är det ju.
Nu är det liksom, 1 ½ år kvar i min klass, vad ska man göra sen? Skaffa jobb, wie, det känns extremt vemodigt. Kan man inte bara ta studenten, sen så går allting bakåt igen? Såå mycket bekvämare allting vore då :)

I alla fall, hur som haver. Julshowen blev bra, bättre än jag trodde faktiskt ^^
Lite sur är jag väll över att dom ansågs mig "oviktigast" så jag fick ingen mygga.. Men man får väll ta komplimangen att Staffan och många andra är imponerad över min röst istället, att jag kan prata så högt, så det hördes i alla fall.

Idag har jag varit ute i stallet, jag och Therese for ut och red en sväng. Marie har köpt några nya hästar, 4 stycken! Jätte fina!
Hur som haver, sen så fyllde vi några säckar med hö, och mockade. Det va skönt, jag behövde komma ut en stund :) i 3 veckor minst har jag jobbat som ett djur för den här julshowen, och då har jag inte haft tid med något annat.

Jag saknar Alexander,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0