Julshow

Ja, nu är vi i full gång, flyttade in allt på MB igår, så idag så har vi jobbat som djur för att få upp allt på scen - Drygt som faan!
Under lunchen gick jag till stenbergska, dog lite grann, men nu verkar jag leva igen.
Sen gick jag och mamma och snabb käkade lite på lilla bagis, eftersom jag hade för kort tid kvar för att hinna äta något på skolan :)
Efter lunchen så gick alla körande människor upp till skolan för att va med i lucia, medan vi andra fick fortsätta nere på MB. Det börjar närma sig, undra när jag ska börja bli riktigt jävla nervös xD
Hur som helst,. Ikväll klockan 18.00 ska vi repa, jag stryper den idiot jävel som inte är där, eftersom jag har bråttom, för sen ska jag med Tina Per  Alexander och KU på Spa och ha det varmt och skönt ^^
Sen ska jag sova, för att ha ännu en helvetes dag >___<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0