"Lucia"

Idag var jag och mamma och kollade på lucia tåget från estet :) själv är jag ju sjukskriven så jag behövde inte gå, men det va väldigt mysigt att kolla på.
Sen gick jag hem, åt lunch, kollade på film, sen vandrade jag vidare till MB för att träna mer inför julshowen, jippie..
Jag träffade Henke och Lena, det va rätt skönt, lite gammla ansikten. Man får en tryggare känsla, ungefär :)
Mwaah, jag saknar dom, kan inte allt bara backa ett år bakåt!!
I alla fall.. Sen har jag väll inte gjort så mycket mer, jag har varit med Lena och Alexander ikväll, sen kom Tina också med hennes hund Lotten som jag ska ta hand om i tre veckor ^^ Sen gick vi till Lucia liret för att kolla på samma lucia-tåg igen xD
Jaja, jag kommer sakna Tina, hon åker klockan 11.00 imorgon, jag kommer typ.. dö? Mwah, stackars mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0