Nytt hår, och god jul!

Baah, idag/igår så klippte världens bästa frisör mig! Hädan efter kommer jag lita på allt Lena säger, hon har haft rätt TVÅ gånger idag!! :O Först att man ska lita på Josse, och sen att jag fick världens härligaste frisyr xD . Jag dör, jag vill lägga ut bilder, men jag vill samtidigt chocka folk, jag suger på att hålla mina egna hemligheter xD
Aja, jag är jävulskt nöjd i alla fall!
Annars har jag haft en jävulst stressig dag idag. Jag som hade planerat att om jag far tidigt ut i stallet så skulle jag hinna betydligt mycket mer, men ändå va jag inte därifrån förns 15.00 .. och jag for dit 11 >____< .. gud ändå. Så hur jag än gör så måste jag stressa. Idag snabb köpte jag dom sista julklapparna, och sen sprang jag hem, duschade, och sen sprang jag hem till Lenas syster Ewa :)

På tal om stallet, jag tycker mycket om Zorro! Bah bah bah, omg . Det va nån vecka sen, när jag va hos Anna och Arne senast. Då drömde jag att Zorro skulle slaktas. Det va så jävulskt hemskt, så när jag vaknade så grät jag. Så om det förklarar hur mycket han betyder för mig så tycker jag att folk ska sluta klaga när jag är glad och pratar om honom ^___^ <3
Får se om jag hinner ta God Jul galoppen imorgon. Det skulle vara mysigt, men jag får se. Jag hade då i alla fall tänkt ge Zorro en julklapp <3

Hur som haver, nu ska det snart sovas :) Ska lägga ut lite bilder på Zorro som jag tagit idag, och lilla troll faxet som Marie har införskaffat! ^__^


God Jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0