Ät bajs

Gud ändå så inaktiv jag är XD .. Aja, nu har jag tid iaf :) Jag har kommit fram till att jag önskar mig en bärbar dator, så skulle jag säkert orka sitta oftare och uppdatera mitt allment tråkiga liv xD

Jag tänkte berätta det mest intressanta av allt som har hänt, på senaste tiden.

I Söndags, (29/3) så hämtade vi våran nya hund, En Bichon frise! Han heter Simba, och är mega söööt! (fast man blir galen på att han kissar överallt xD )

I Tisdags (31/3) var jag ute och red <3

I Onsdags (1/4) så hade vi Lunch Konsert, och jag sög, xD .
Sen på eftermiddagen så var jag och pappa och köpte en ny säng, en DUBBEL SÄNG! Omg, jag är så nöjd, fast det blev lite pussel att få in den i mitt rum, men alla som har sett det kan ju inte förneka att det blev bra? ^___^

I Torsdags (2/4) satte jag in mina dreads igen, så nu trivs jag med mitt utseende igen. Jag ska bara be Lena ta en bra bild åt mig, så ska jag lägga ut den så får ni se ^___^

I Fredags (3/4) så åkte jag till Andra hands familjen, och vi gick och åt på Lappkåtan. Det var några små barn som satt mitt emot bordet och stirrade på mig, (med tanke på mitt hår) dom glömde till och med bort att äta maten som stod framför dem xD och när deras mamma kom förbi så tittade hon ursäktrande på mig och sa "Dom beundrar ditt hår!" och jag bara log och sa "Det är ingen fara!" det va kul ^__^

Och idag, Lördag (4/4) så sitter jag och Arne mest bara framför tv:n :) Det är skönt, vi va in till stan och lånade en film. Patrik 1.5 - Jag ÄLSKAR den filmen!

Men allment annars :) Jag saknar Zorro, Tina och Alexander. Jag tycker att Zorros ben ska bli bra snart, och att det ska bli Onsdag. Alexander kommer inte hem till mig förns dess >________< !! Och Måndag för att träffa Tina <3
Puss på alla människor, ursäkta att jag inte uppdaterar mig xD

Kommentarer
Postat av: charlotta

gillar Du kallblod? välkommen till vår blogg..!

2009-04-05 @ 21:07:39
URL: http://kvarnbrannan.blogg.se/
Postat av: charlotta

gillar Du kallblod? välkommen till vår blogg...!

2009-04-05 @ 21:10:37
URL: http://kvarnbrannan.blogg.se/
Postat av: Lena

MEh! inte saknar du mig din lurk! Jag som värsta har fixat din blogg! förövrigt så behöver jag din lösenord om du är nöjd med utseendet så jag kan fixa den ;)

2009-04-06 @ 10:11:45
URL: http://ayashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0