Fredag kväll

Ikväll var jag ute och red med Linda, och jag fick rida utan pannlampa för att mina batterier har försvunnit, men aja :) Det va mysit , Zorro är som vanligt världens sötaste <3

Denna helg tillbringar jag hos Anna och Arne, just nu sitter vi och kollar på lets dance, och jag har just kollat Blondinbellas blogg. Bloggdrottningen. Tänk att man kan bli kännd för att blogga? Man kan visst bli kännd för ganska mycket XD men aja, sånt är livet :)
Imorgon ska vi till Umeå och se bio, och så ska jag och Anna gå på stan typ :)
Men men myspys, nu kom Anna med Choklad pudding, så jag måste väll äta lite ^___^
+ att Lets Dance går för fullt, det va faktiskt lite intresant :P
Puss alla, jag saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0