Fredag natt

Ja. Vad säger man? Idag har jag varit på stan med pappa, fixat en försenad julklapp, och kollat på en bård till våra tapeter i stugan :) Det såg bra ut, tror nog vi tar dom, pappa och jag ska tapetsera om vardagsrummet i stugan, och vi ville göra det extra snyggt med en bård också. Så det blir intressant, Maria tapetsera? Hejja på mig!
Sen for jag och Emma ut och promenerade med hästarna, vilket va jätte mysigt, lite kallt kanske, men travar man mycket så håller man värmen :) Sen vid 5 nån gång så åkte vi till Umeå, jag mamma pappa Mikael och Thomas. Thomas skulle kolla på en ny bil, medans jag och mamma passade på att gå runt och kolla på H&M, Coop, Maxi, ja :) Affärer som har öppet den tiden. Myspys! Det va faktiskt passande att få vara lite ensam med henne någon gång också. Hon är bäst min mamma <3
Chrille min svikande kompis skulle också ha kommit och varit social, men då bråkade hans mage, så jag och mamma blev ensama :) Men som sagt, det va passande, vi behöver tid för oss själva.

Imorgon kommer Alexander hit, eller ja.. Det är väll idag, om man ska vara petig? Men vi säger imorgon, det gör mig minst förvirrad ^^ och då ska vi åka till stugan och kanske vara med Emma, och kanske Sanne :) . Annars ska vi väll bara mysa, vi har ju inte träffats på 2 veckor, så ^__^ Sen hoppas jag på att han ska spruta eld, och poia på sjön, det skulle vara jätte fint!
Men vi ser ju, det är ju upp till honom :)

Sen på SÖNDAG, så händer det bästa av allt. TINA KOMMER HEM!
Jag ringde henne igår, (För övrigt så trodde hon att jag va full xD ) och det va så underbart att få höra hennes röst för första gången på TRE veckor! Jag trodde aldrig att jag skulle sakna henne så mycket, men det gör jag!
Och mamma frågade om jag inte saknade Alexander lika mycket, men när jag tänker efter. Alexander har jag faktiskt pratat med Varje dag sen han åkte. Tina har jag fått nått enstaka sms ifrån, har pratat med henne på msn typ två gånger, och inget mer. På TRE veckor! Så jag tror att, saknaden dämpas när man faktiskt får prata med varandra på telefon. Och Tina har varit en av mina bästa vänner sen 11 år tillbaka. Alexander har jag kännt max .. ett år? Det är skillnad, eller hur? Eller ska jag ha ångest över att jag saknar min bästa kompis, mer än min älsklipälsk? xD Aja, hur som helst :) Jag saknar dom båda, det får duga.

Helt galet, jag har börjat tycka att High School Musical är bra O.O .. eller bra och bra .. det är väll inte så att jag sitter och taggar High School musical eller så, men det är inte dåligt faktiskt. Det finns väll saker jag stör mig på som fan, som att dom kör play-back. Det är skit irriterande! >___< Men ja .. jag ska ta ett allvarligt snack med Majny, för ett år sen hatade jag High School Musical för att ALLA såg det, och nu tycker jag faktiskt att det går att se xD Gud ändå så pinsamt!!
Men men, då ser jag faktiskt Disney filmer hit och dit och här och var också, det är ju faktiskt inte sån stor skillnad ^___^ Jag skyller på det om någon skulle klaga!

Vad mer har jag på hjärtat...
Äääh, jag avslutar med att Zorro är världens bästa, och att jag älskar honom till 1000 % !
Och att jag vill ha Söndag så jag får krama Tina igen!
Alexander, vi ses imorgon, då ska du få dagens chock, jag ser inte ut som jag gjorde när du lämnade mig :]

Jag älskar er alla, ni är mitt guld <3

Och ja, ni resten som läser min blogg,
Puss v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0