Hos Alexander

Ja, ikväll ska vi se film, äta godis och bara mysa lite lagomt :) . Veckan har varit hård, i tisdags åkte vi snow board, och sen blev vi tvungna att åka i torsdags också för att det gick så bra för mig och Tina.
Imorgon så ska jag och Alexander till Vindeln, typ xD . Förhoppningsvis äta Pizza om inte hans mamma gör tacoos, det KAN JAG INTE tacka nej till, gaah!
Men men, Annas.. jag har ridit typ varje dag hela veckan, Zorro är VÄRLDENS SÖTASTE!! Men jag blir galen, för mina saker försvinner i stallet .. jag förlorar batterier, min pann-lampa är borta, ibland är mina skor borta, Jag blir tokig :S Så jag har börjat ta hem mina grejor för det funkar fan inte. Jag vill ha mina saker för mig själv, men men .. aja, sånt är livet när folk inte kan skillja på "ditt och mitt"
Hmmh .. Men men, det är skönt att vara hos Alexander faktiskt :) .. Det är tyst, och vi gör inte så mycket. Jag är alltid så stressad när vi är hemma, men nu känns det faktiskt bättre.
Jag tog min livmoderhals-canser spruta i Torsdags också, helvete så ont det gör!! Men men, nu har jag bara en spruta kvar, :)

Puss och god natt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0