Veckans gång

Ja hörrni .. Jag vet inte, Veckan har varit hemsk. Har haft världens konstigaste humör, inte mått så bra m.m + att det varit så jävla kallt att jag knappt kunnat gå ut (vilket resulterat att jag inte kunnat rida, vilket gör att jag mår skit dåligt, wihoo..)
Och sen i helgen, när det väl blir varmare, nej då har ju jag och pappa planerat att vi ska tapetsera i stugan, så då har all tid gått dit, och lite mer. Vi tapetserade till klockan halv 3 inatt, så vi skulle hinna bli klar. Bläää..
Och så hade vi för lite tapet. EN jävla Decimeter för lite hade vi xD Gissa om pappa va sur? Men annars, jag är faktiskt nöjd över den här helgen, fast jag inte fått rida ( :( ) Med tanke på hur lite pappa och jag får vara ensamma, så var det så skönt. Fast jag har ont överallt, och är jätte trött xD

Sen ikväll kommer Alexander, så jag funderar på om jag ska skynda mig ut och pyssla lite me Zorro direkt efter maten :) hur låter det? Jag får smaka på det till maten, så bestämmer jag det sen.
Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0