Vila i Frid Maja Bergh



Rest in peace Maja Bergh
Inte skulle du dö.
Inte du.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen
Vi va inte bästisar, man kunde kanske inte kalla oss vänner.
Men kompisar?
Jag vet inte vad som gills, men ditt leende när man sågs i korridoren
Vårat intärna skämt.
Att du hälsade på mig, när alla andra bara vände ryggen, och va svin
Då log du!
Jag kommer sakna ditt leende, ditt sken.
Jag vet inte om man kan kalla oss kompisar, men jag såg dig som
"någon jag vet vem det är, och det jag visste, det gillade jag"
Om Gud finns så hade han väll för fan ingen rätt att ta dig här ifrån nu!
Du lämnade oss för tidigt Maja.

Vila i frid Maja.
I´ll see you in heaven

Och jag håller mitt löfte.
Lesbiska, Killar är bara svin!

I´ll miss your smile...



KOM TILLBAKA, DU TOGS FÖR TIDIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0