Mjum jum!

Hade nu tänkt försöka ta tag i det här med att blogga. (Igen!)
Idag så har jag inte gjort så mycket, var förbi Tina i hennes nya lägenhet och satt där i kanske 1½ timma och surrade, sen åkte jag till mamma och drack kaffe! :)
Åt pizza till middag, sitter nu och funderar. Börjar jobba på Syltfabriken på Måndag, känns riktigt spännande! ;D Ska bli skönt att få ha något att göra på dagarna, och dessutom få pengar för det man gör! Mums mums!

Har konstaterat, fler än en gång, att jag måste ju ha jordens bästa vänner .. ! Vänner som ställer upp och blir glad för min skull, vänner som lyssnar på min lycka och olycka.. ! Det värmer i det lilla hjärtat att folk bryr sig, jag har haft sådan tur <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0