Syltfabriken

Ja, nu har jag jobbat en hel vecka! :) Rörelsen, vänd dig till höger, böj dig framåt, blocka upp en bricka med sylt, vänd dig tillbaka till vänster, ställ upp brickan på pallen, vänd etiketten utåt, ställ den i rätt ordning. Sen vänd dig tillbaka till höger och gör om allt, ca 500 gånger på en dag, om inte fler!
Eller, ställ dig vid glasen, tryck på knappen som lyfter upp glasen, skjut in dem på glasbordet, lyft undan "locket" tryck på knappen som lyfter upp glasen, skjut in glasen, tryck sedan på knappen som skjuter in glasen till själva "sylteriet" . Håll samtidigt koll på etikettmaskinen, och packningsmaskinen.
Haha, men vi har helt sjukt roligt! Alla är precis som mig, de har inte riktigt "alla syltburkar i brickan!" som vi skulle säga, nästan så att jag vill jobba NU NU NU NU, för vi har så sjukt roligt tillsammans! Trivs så bra, mjum jum!

Imorgon kommer det en och kollar på Chilla, känns tungt samtidigt som det känns skönt .. Kommer att sakna henne, men då vi inte kommer överens så går det som inte. Varken hon eller jag mår ju bra av hur det är just nu.

Sitter just nu med lite godis och ett glas saft framför tvn och ser på något, voices sverige, blaha ? Tyckte bättre om Idol, tycker det är helt värdelöst att de har lagts ner! Jag menar, av vilken anledning? De måste ju ha dragit in hur mycket pengar som hellst, det blev ju bara större och större för varje år, fler och fler folk sökte ju in, och fler och fler röstade ju. Tycker det är skit tråkigt..! Och Talang, vart är det någonstans? Liksom, de två underhållningsprogrammen som jag tyckte om att titta på har bara försvunnit, bajs på dem!
Nä, hua, sånt är livet! Nu ska jag hämta täcket och gosa ner mig riktigt djupt i soffan, puss på er som inte läser!



Hela familjen <3

v Familjefoto v

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh så fin bild syster <33

2012-02-17 @ 21:33:06
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0