Seriösa bloggaren.se ?

Det som är bra med att inte vara speciellt aktiv med att blogga är att det är typ ingen som läser! ^^ Sitter för mig själv mitt i natten och tycker synd om mig själv, för jag har blivit tvungen att lägga ut den andra hästen nu, för jag klarar inte av henne .. :/ Känns lite tråkigt .. men men, söker en ny för tillfället.
Annars gör jag inte speciellt mycket, varit hos Julia idag på kalas, hennes lilla barn har fyllt ett år, det är inte klokt vad tiden går fort!! Och om en vecka har jag och Alexander varit tillsammans i 3 år och 3 månader, återigen, shit vad tiden går fort O.o Jaja, sen har vi just lärt våran pucko hund att springa med cykeln, han sköter sig hyfsat bra i alla fall :) Det är ju roligt, speciellt just nu då jag inte har en häst som jag kan rida som han kan få springa med. Men det ska väl bli ändring på det hade jag tänkt! :) Blah, nu har jag iaf fått skriva av mig lite gran om vad jag gjort idag, = ingenting!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha klart att någon följer din blogg ;)

Såg de ba lite sent eftersom ja ä så van du int ska skriva nå ,)

2012-02-04 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0