Lördag

Kan man ha tråkigare en lördag kväll? Hatar att vara ensam hemma, det finns inget tråkigare i hela världen.. andra kanske skulle se det som en chans att få göra det man själv vill, men skillnaden är nog att jag alltid är ensam hemma. Känns som om jag redan gjort allting som andra aldrig har tid med, eller som alla andra alltid vill.
Gick lång promenad med Trolle i "morse" gick från oss, till Dollar, handlade lite, gick sedan över bron och mot Forsdala, runt Bränbergsvägen, upp på cykelstigen mot Villaryd, och ner vid frasses, sen hem. Tog ungefär 1 timma och 45 minuter, men Trolle va rätt så nöjd!


Nä hua, tack o lov så finns det bra folk, Emma räddar mig alltid då jag har tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0