Torsdag kväll

Hua, man blir helt slut av att jobba då man inte är van. Men det är som en skön trötthet, hoppas bara att jag kan släppa allt ikväll och försöka få en bra natts sömn.. Är nu inskolad på 2 grupper på smedsberget, känns riktigt bra! Ska få jobba lite (JOBBA!) nästa vecka och några dagar utspridda här framöver. Känns riktigt bra, hör riktigt hur det klirrar i kassan! Vanligt folk skulle väl tycka att det inte är så himla märkvärdigt mycket pengar som jag fick, men jag fick en chock när jag fick lönebeskedet, så mycket pengar har jag inte haft sedan i sommras! Man kan inte annat än vara glad över att man äntligen tagit sig in i arbetslivet, även om det tog ett litet tag, så är man äntligen där! Hoppas bara att jag får mer, kanske även en tjänst, man vet ju aldrig. Men jag skulle tro att det är många som står i kö lååååååångt före mig.

Nu sitter jag och slöar, lillebror kom precis hit, så nu ska vi laga mat och sen kommer Emma och så ska vi gå på Ica för att handla till hästfesten! Helt okej, även om jag gärna skulle lägga mig och dö ett tag, men det får vänta säg!
Jag har börjat prata så konstigt sedan jag började på smedsberget, pratar världens bredaste norrlänska, nästan så man får skärpa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0